Odessa, un oraş de la malul Mării Negre, se face remarcat printr-o idee din care ar trebui să se inspire şi cei care cheltuiesc bani fără cap pentru a promova "land of noise".
International Cartoon Contest Odessa 2009, având ca tematică, evident, "Turism şi călătorii", este un pivot de marketing prin care se promovează un oraş ce doreşte să-şi revigoreze blazonul turistic. Cu un buget ce-ar putea egala achiziţia unei poşete Hermes, se poate aplica şi în România această simplă idee ludică, atractivă & măiestrită, prin care o emblemă estetică ar potenţa o gloabă economică.
International Cartoon Contest Odessa 2009, având ca tematică, evident, "Turism şi călătorii", este un pivot de marketing prin care se promovează un oraş ce doreşte să-şi revigoreze blazonul turistic. Cu un buget ce-ar putea egala achiziţia unei poşete Hermes, se poate aplica şi în România această simplă idee ludică, atractivă & măiestrită, prin care o emblemă estetică ar potenţa o gloabă economică.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu